Popüler Yayınlar

4 Şubat 2011 Cuma

DOĞRU&YANLIŞ

   Bazen, yaşadıklarımızın doğruluğunu, yanlışlığını savunmakta zorlanırız. Çünkü, yanlış mı doğru mu olup olmadığı hakkında bir fikir sahibi olamamışızdır. Bir yanımız muallakta kalmış, bizi çemberin içine sarıp sarmalamıştır.
         Anladığım bir şey oldu şu 21,5 senelik hayatımda. Canımızı yoluna sereceklerimiz, canımızı bağışlamıyor; bize itimat etmiyorlarsa o yolda yürümenin hiçbir anlamı yok demektir. Her türlü oyundan bıkkınlık gelmiş, artık doğru ve de dürüst olmayı yeğlemiş, bu tür insanlarla bu tarz sevgilerle nefes alacağımıza kendimizi inandırmış ve buna rağmen, bazen yüreğimizin sesini dinleyip aynı hatalara dönüyorsak, bir zaman sonra belki de geri çekilmemiz gerekir.
           *Ben birini sevdim. O biri, bana hem çok acı çektirdi, hem de onu severken ben olmaktan bile çıktım. Ama o biri, beni hiç sevmedi. Önceleri sevmesi için dualar ettim, tabiri caizse yaranmaya çalıştım ama sonra anladım ki zorla güzellik olmuyor. Zorla, hiçbir şey güzel olmuyor. Ama en azından varlığını hissedeyim dedim, arada bir selamını alayım; selamını almak istediğim, selamımı bile kabul etmedi. Önceleri buna da kızıyordum, ama sonra kendime dedim ki; “Senin amaçların ne olursa olsun, asla amaçlarını unutma. Ve bırak, özgürce sevebilsinler insanlar seni. Sevmiyorsa bile, özgürce yaşasın sevgisizliğini. Sen sadece onu uzaktan seyre dalsan bile kâfi gelsin.” Çünkü, sen ne dersen de, o anlamak istediği gibi anlayacaktır seni.
        O yüzden, artık bıraktım. Onun, beni istediği gibi sevmesine ya da sevmemesine karışmıyorum. Selamımı almasın, sorun değil. İyi olduğunu görüyorum, bu bana yeter. Artık lüzum yok daha fazlasına, buna eminim. Zorla sevdiremem kendimi hiç kimseye, ancak duygularımı kalbime gömüp hayatıma devam edebilirim. Hiç kimse için ölünmüyor ki, Rabbim bize bu kadar nimeti sunmuş, böyle bir hayat bahşetmişken; kimse için ölünmüyor, ölmek istesen bile sırf bu nedenler uğruna yaşamı seçiyorsun.
        Canı sağ olsun, hiç kimseye kinim, nefretim yok. Üzülüyor muyum, tabi ki de üzülüyorum. “Üzülmüyorum” dersem, yalan söylemiş olurum. Ama varsın o mutlu olsun, artık bu aşk kokan savaştan çekiliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder